دارم من


@*بـــــــــــــــــهــــــــــــــــــتـــــــــــــــــرم*@

 

 

دوستت

 

 

 

 دارم را من        

 

 

 

   دل آويزترين شعر جهان

 

 

 

یافته ام این گل سرخ من است    

 

 

 

دامني پركن از اين گل كه بري خانه

 

 

 

 دشمن که فشانی به دوست راز خوشبختی   

 

 

 

هركس به پراكندن اوست تو هم اي خوب من اين

 

 

 

 نكته به تكرار بگو اين دل آويزترين شعر جهان را همه

 

 

 

 وقت نه به يك بار و به ده بار به صد بار بگو دوستت دارم

 

 

 را با من بسيار بگو دوستم داري را از من بسيار بپرس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 1:19 توسط shaya| |


Power By: LoxBlog.Com